Tv/bredband, vatten och avlopp

Tv & bredband

Felanmälan CLS:

Kontorstid (8-17) 08-730 00 40

Övrig tid  010-139 93 81.


Styrelsen har beslutat att utöka samarbetet med CLS. 

Avtalet inkluderar TV (8 kanaler) och Bredband (1000/1000).

All kontakt gällande TV och bredband sker med CLS.

Önskas ytterligare kanaler ansvarar varje fastighetsägare själv för detta direkt med CLS. Byte av router måste ske av CLS personal.


CLS ansvarar för all hantering av utskick av nya tv-kort samt de val du gör. Vid försäljning av fastigheten är det bra att veta att Boxerkortet tillhör fastighetsägaren och därför ska det inte lämnas kvar i fastigheten. Nya fastighetsägare behöver kontakta CLS och beställa ett eller fler "Boxerkort" till sin TV.


Vår internetleverantör heter OBENETWORK/CLS.


Ändra kanaler på www.boxer.se


Läs mer om bredband och TV Bredband och TV (klicka här)


senast uppdaterat 20/11-22 


Vet du att Tele 2 Play ingår i vårt Boxer abonnemang!

Tele2 Play ingår i alla Boxer-abonnemang, titta på TV online och streama dina favoritserier | Boxer

230502

Vatten & avlopp


I gemensamhetsanläggningen ingår rör och stammar för:

1. Spillvatten (avlopp) relining 2015-2016, spolning 2021.

2. Dagvatten (regn) underhållsarbete under 2021.

3. Tillvatten (dricksvatten)


Om du får problem med vatten eller avlopp.

Kontakta Roslagsvatten på: 08-54083544 eller på vallentuna-va@roslagsvatten.se

I de fall där Roslagsvatten bedömer att felet ligger utanför kommunens ansvar, kontakta styrelsen info@rickebysam.se